Nuffnang

Afiq Asyraaf's Birthday's

Daisypath Happy Birthday tickers

Birthday Afiq Amsyar

Daisypath Happy Birthday tickers

Alya Aleesya Is Growing Now

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, December 30, 2011

Good Luck Huda!

Saya buat entri khas untuk ex-opis mate saya a.k.a adinda saya...HUDA....

Congrats Da....

Ekceli dia dapat sambung kontrak lagi kat INTAN nih..

Dalam masa yang sama jugak...dia dapat offer ke NUKLEAR...

Waaa...memang double prosperity laa....cayalah daa....rezeki...

Ehem..nak2 lak..orang baru pas sarung cincin...sinar lip2 lagi kat jari tuh...

Taniah lagii....

Best betul laaa...tapi saya tak dapat attend majlis dia baru neh ...

Sebab...

sebab...

Nanti laa saya wat entri pasal cite tuh sebab saya still tunggu gambar yang save kat thumbdrive

Tak tau laa bleh bukak ker tidak lepas kene ujan lebat...

Uwaaa..

Okay..nih bebetul..

Da...nanti kat tempat baru..menten keje rajin macam kat sini tau...

Awak boleh pegi jauh..caya lah...

Awak rajin...

Suka tolong orang...

Ringan tulang...

Baik hati..

Memang macam tuh kan..orang yang baik hati selalu tak lama dok setempat kan....uwaaa...

Kak elly doakan huda sentiasa di bawah lindungan Allah....

Semoga Huda terus bahagia dan sukses dalam segala bidang yang Huda lakukan...

Yang penting...Huda jangan lupakan Kak elly tau..

Nanti datang rumah tau...dah janji kan...datang ekkk..anytime..tapi bitau dulu tau...nanti karang makan puff segera lagi...ahaksss...

Huda taking care..

Luv u lots...

p/s :  Nanti saya letakkan gambar huda..wat masa neh tak sempat nak carik dalam folder...
Nak pi jumpe huda jap...Cayang dia..muahhh!!!

1 comment:

Che Nur said...

Kak elly......!!!!!!!! wah terharu lak dengar kata-kata mu itu..Insya-Allah..mudah2an Allah akan permudahkan segalanya. Yang Baik itu kan dari DIA, Leh tak dikesempatan ni huda nk minta maaf byk2. . mungkin selama kita keja sesama ada yang huda tak sedar menyinggung @ menguris hati kak elly. Terima Kasih krn kak elly sudi menjadi pendengar yang setia @ kekanda yang amat memahami diri ini. Ada rezki panjang umur kita jumpa lagi yer!..miss u alwaysssssssss... ;-)