Nuffnang

Afiq Asyraaf's Birthday's

Daisypath Happy Birthday tickers

Birthday Afiq Amsyar

Daisypath Happy Birthday tickers

Alya Aleesya Is Growing Now

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, March 23, 2012

Hatimu milikku




Saya upload lagu feveret anakanda saya, Alya Aleesya a.k.a si Gadis. 

Dia memang suka lagu nih.  Even tengah leka main kat bilik atas..bila dia dengar lagu nih kat tv bawah...terus turun...nyanyi bahasa dia...ikut rhythm lagu nih..hehehe....

Just layannn....

p/s:  Just wondering, saya dulu macam tuh ke ek? hehehe...


Lirik Lagu Hatimu Milikku -Nera AF9


Pernahkah engkau hargai


Cintaku yang sejati


Pernahkah engkau mengerti


Akan diriku ini






Betapa hebatnya cintamu


Memberiku sejuta pilu


Betapa agungnya asmaramu


Membuatku terpaku


[*]


Di sisimu aku terdiam seribu bahasa


Di hatiku bergetar sejuta rasa


Namun sukar untuk aku meluahkan


Ku cinta padamu


[**]


Nafasku terhenti bila melihat dirimu


Terasa batas degupan jantungku


Mungkinkah hatimu milikku jua


Ku sayang padamu


Kan kuabadikan dikau


Suatu kenangan yang manis


Yang tak mungkin aku lupa


Untuk selamanya


Kan kucoretkan kenanganmu


Dalam sanubariku ini


Dapat jadi yang terindah


Di dalam hidupku ini


Ulang [*][**]


Bagai bahtera yang dilanda badai


Gelora cintamu


Mengoncang jiwaku


Berombak mencari


Daratan yang damai


Ohhh cintaku


Ulang [*][**]


Aku coretkan kenanganmu

Dalam sanubariku ini


Agar jadi yang terindah


Dalam hidupku ini





































No comments: