Nuffnang

Afiq Asyraaf's Birthday's

Daisypath Happy Birthday tickers

Birthday Afiq Amsyar

Daisypath Happy Birthday tickers

Alya Aleesya Is Growing Now

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, January 30, 2012

Welcome to the world :Myaa Ariana:

Salam semer,

Saya nak share gambar2 anak buah saya yang terbaru...Myaa Ariana...harta yang tidak ternilai kepunyaan adik saya, Gee dan suaminya, Eriq.

Alhamdulillah, Myaa Ariana selamat dilahirkan pada 4 Januari 2012, kalau tak silap saya pada jam 1130 malam di Pusat Pakar Perubatan Damansara Damai. 

Perasaan saya eksaited sangat...saya yang makcik Myaa pun boleh eksaited apatah lagi mummy dia kan...eksaited nape tau? sebab dapat baby girl.  Mak saya punya lima anak dan sembilan cucu.  Dalam sembilan cucu, hanya tiga orang perempuan saje.  Uniknya atau kebetulan, setiap keluarga ada sorang anak perempuan.  Means, Abang saya anak sulungnya perempuan, tiga orang lagi lelaki.  Saya pulak sorang perempuan, dua lagi lelaki dan Gee sorang lelaki dan sorang perempuan.  Syukur Alhamdulillah. 

Macam2 perasaan saya bile tengok gelagat anak sulung Gee, Miqael Mukriz, 2 tahun.  Bila mummy dia mintak kiss baby Myaa...memule die senyum2...pas tuh muke macam geram...nak pegang seme tangan kaki...mummy dia naik sedih katanye kesian.  Hehehe...Biasalah bile orang dah beradik nih.  Nanti lelame biasa laa dia.

Korang layan jer laa gambar kat bawah ek..nanti lenkali sambung lagi...

Bubbye...

Umur sehari. Bijak budak sekarang kan? Terus celik mata ya.
 
Lahai, so cute. siap menguap lagi.


Tengok, baby seangkatan dia semua tido, baby myaa jer steady...hehehe..

Tempat Myaa dilahirkan - Pusat Perubatan Damansara Damai.

Muke lega sesangat...tengok anak buah yang 2 org, tetap menyelit

Atok n nenek yang setia menjadi pendengar setia anak die yang kuat merungut biler sakit.hehehe

Welcome Home Myaa....

Gelagat abang Miqael Mukriz, teruja ke dengan adik baru?

1 comment:

Anonymous said...

Salam, Saya dah Lama cari gee.. Saya kawan dia masa belajar sama dulu. Boleh kak tolong bg no phone gee kat Saya? Bg tau gee, B1 cari B2. Alhamdulillah Saya syukur sgt dpt jumps blog kak ..email Saya elleynadia@gmail.com.