Nuffnang

Afiq Asyraaf's Birthday's

Daisypath Happy Birthday tickers

Birthday Afiq Amsyar

Daisypath Happy Birthday tickers

Alya Aleesya Is Growing Now

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, January 3, 2012

Semoga Allah Selamatkan Adik Saya

Huhu..tengok tajuk dah gerun

Malam nih..adik saya...Gee...akan berjuang dalam labor room..

Due date dah lebih 8 hari lebih kurang..

So tadi checkup...doctor suruh dia datang serah diri malam nih..

Lepas Isyak...

Mak saya pun mungkin akan datang malam nih ...
Semoga kalian semua doakan keselamatan adik saya gee dan baby girl yang bakal lahir nanti...
 
Kebetulan saya lak bercuti start besok sampai Jumaat untuk uruskan Asyraaf yang baru tukar sekolah...
 
Apa2 saya sanggup jadik runner untuk adik saya yang sorang2 nyer kat KL nih...
 
Doakan saya juga tabah ye kengkawan...
 
Tengkiu...
 
Luv u lots!
 

No comments: