Nuffnang

Afiq Asyraaf's Birthday's

Daisypath Happy Birthday tickers

Birthday Afiq Amsyar

Daisypath Happy Birthday tickers

Alya Aleesya Is Growing Now

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, March 6, 2012

Rindu Kamu2!

Saya nak buat kenang2an gambar anak2 buah saya...my side....kengkadang rindu dengan gelagat dorang...sedih jugak biler ingat anak2 saya selalu sebut nama2 dorang...ye laaaa..Kelantan - KL..jauh kot...tak leh travel slalu...huhu..

Anak buah yang dekat belah saya...hanya dua orang....anak gee..dekat sikit dengan saya.  Dorang dok Sungai Buloh.  Itu yang kalo dua minggu selang tak gi check in sungai buloh..dorang sebut2 nak jumpa mummy n uncledorang...

Setakat ni mak ngan abah saya dah ada 9 orang cucu....wauwiiii.....best2..ramai tuh...mintak2 dorang nih akan kekal rapat sampai bila2...yelah...kami lima beradik jerrr....dan wahai anak2 buahku..ingat...bila besar nanti...buat umah macik2 korang nih macam rumah sendiri tau...datang umah..bukak tutup saji...haaa..gitu laa perumpaannyerrr...hehehe...

Okeh gelaran kami :

Abah                          :  Atuk cool
Ma                             :  Nenek Vogue
Abang Sulung            :  Baba
Kakak Ipar saya        :  Ibu
Saya (kakak Sulung)  : Mama
En. Suami saya          :  Papa
Gee (adik saya)         :  Mummy
Eriq (Adik ipar saya) :  Uncle Eriq
Ateh (Adik saya)        :  Auntie
Faizal (adik ipar saya):Uncle Faizal
Ashu (Adik bongsu saya): Ashu *Feveret seme anak buah*
Abie (Adik ipar bongsu) :  Abie

Dah ramai ahli keluarga kami rupanya..sebab tuh meriah taim sekali sekala berkumpul....seronokknyerr...so nexxtttt...kita tunggu lagi pertambahan ahli baru.  Aminnn....Semoga kita dapat mengekalkan kemesraan dan silaturrahim antara kita wahai adik beradikku..

Rendu kalian semua!



Ayong - Nik Qistina Fitri.  Anak sulung abang saya.


Hepi moment ever!

Kami gelar dak ini Dada.  Uda - Anak Ketiga Abang Saya.

Apa saje la aktiviti dorang kalo dah ramai2 neh.

Memasing pose tersendiri.  Fokus kat si baju putih - Angah.  Anak kedua Abang saya.

Hishh geram ngan dak bam2 neh.  Achik - Anak keempat abang saya.

Masa Baba ngan Ibu dorang bawak gi ICT Shah Alam.  Wahai anak, mama pun lum sampai lagi...huhu...

See...dorang memang hepi kalo ramai2....

Anak buah terbaru - Myaa Ariana - Anak Kedua adik saya, Gee.

Gee dan adik ipar saya, Eriq dukung anak sulung mereka, Miqael Mukriz.

2 comments:

Akak Kembang said...

bila ada dorang riuh kemain..blk tak jumpa rindukan..

elyana said...

Emm...betul tuh...hanya orang yang tau jer faham camner rindunye tuh kan...eniway..tq for visiting my blog..TQ