Nuffnang

Afiq Asyraaf's Birthday's

Daisypath Happy Birthday tickers

Birthday Afiq Amsyar

Daisypath Happy Birthday tickers

Alya Aleesya Is Growing Now

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, April 4, 2012

Rajuk VS Pujuk

Emmm....menarik tajuk yang AM Krew Hot Chat @ HOTFM  pagi nih ...saya selalu dengar radio hot fm pepagi masa drive....radio tuh memang terbaeekkk laa bagi saya...boleh buat saya ketawa sengsorang dengan gelagat 'kesatukepalaan' dorang...erkkk matilah bila buat istilah  lintang pukang.

Rajuk VS Pujuk ...memang kene dengan saya pagi nih...bila dah sampai saat nak angkat bendera merah neh...bila emosi menguasai diri...mule laa memacam datang...setan tanduk satu...tanduk dua setengah semer ader.....mule laa datang melanda.....huhu...

Malam tadi saya tergeliat perasaan jap ngan En. Suami saya......biasa laa bila bercakap memasing nak menang jer...(saya lah tuh)...tapi orang cakap asam garam rumah tangga....tak per laa..sesame telan jer kan..... tapi masalahnya..pagi nih dia tak kol saya lagi..biasa pepagi mesti tanye sampai opis kol bape?...dah bekfast ke lom..tapi nih dah kol 10.30 pagi...huhu..dia tak kol lagi...uwaaaa...

Kalo dia tak kol saya...petang2 nak balik baru saya kol dia...tak sukenye kene ngalah..huhu...tak per la kan..tak baik kan....(tenangkan diri sendiri)....hehehe...

Kay tu jer nak share mood saya yang tergeliat pagi nih...

Semoga kebahagiaan tetap menjadi milik kami sekeluarga...

Aminnn...





No comments: