Nuffnang

Afiq Asyraaf's Birthday's

Daisypath Happy Birthday tickers

Birthday Afiq Amsyar

Daisypath Happy Birthday tickers

Alya Aleesya Is Growing Now

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, June 22, 2009

Wedding adeqku...


:Masa nak makan beradab:


:Nak melangkah turun ke tempat makan beradab:


:Ibuku sayang ngah menepung tawar pengantin:


:Abahku sayang juga ngah merenjis pengantin:


:Atok sedaraku baru selesai tepung tawar pengantin:


:Pasangan raja sehari:


:Harap maklum, kedua2 pengapit itu adalah adik2ku:


:Hantaran pihak lelaki kepada pihak perempuan:


:Rombongan lelaki


:Hantaran pihak perempuan kepada pihak lelaki


:Duit mas kahwin


:Alhamdulillah, setelah sah bergelar suami isteri, senyum meleret lagi

Baru2 neh adik aku, gee sah menjadi seorang isteri kepada suaminya, Hazeriq Hazel bin Nasaruddin...a.k.a eriq...huh...panjang bebenor namenyer.....walaupun die kawen tuh akhir bulan lepas...tapi aku tetap nak publish gambo die kat sini...saje jer wat kenang2an...ater..dah blog empunya diri kan..hehehe... Tapi gambo neh cam biasa laa...tak ikut urutan...tapi bagi tak mengkonpiuskan korang semer...sila ler baca terjemahan setiap gambo tuh kat bawahnyer ekkk....

9 comments:

Anonymous said...

wawa...cam ku kenal je mak andam gee tu..adakah itu 'kak jah' ? huu..
beliau adalah jiran sebelah umah sayeee...tsk..tsk..tsk..

~mama iChiro~

elyana said...

UIkksss....mak andam? yang mane ek...hehehe....baru perasan komen kie neh..sowi...rasanye betul laa nama tuh...kak jah...huh..jiran ker...laaaa...kesahnyeee...neh cite besh neh...hehehe..

Anonymous said...

Hi, saya urgent. Tlg dptkan contact hazeriq ni. Dia hutang saya rm4000. Tlg contact sy 012-2223392 . Sy hargai sangat pertolongan semua.

Anonymous said...

Sudah 3 tahun dia tipu saya. Dia hutang saya dan berjanji nak bayar. Tp tak bayar2.. sy dlm kesusahan. Harap sgt dpt membantu. Terima kasih

Anonymous said...

Pn Elyana.. tlg bantu sy.. sy nk contact adik pn blleh?no sy 012-2223392 syed

Anonymous said...

Hati hati semua dengan scammer terbesar Hazeriq Hazel Bin Nasaruddin 820404-08-6351 . Semua family dia pun bersubahat . Duit orang taknak pulangkan. Kamu tetap takkan terlepas azab Allah. Aku haramkan segala duit2 aku yang kau tipu dengan business maid kau.

Anonymous said...

Hi anonymous harap awak boleh baca message ni. Saya pun mangsa hazeriq ni hutang kat saya. Kawan saya pun jd mangsa. Mintak kalau boleh kita bincang sekali ramai2 humban hazeriq hazel pertama kasih enteprise ni ke penjara. Menipu tak sudah2

Khairun Nurul 'Ain said...

Assalm encik.. sy nkntau berkaitan en hazeriq ni.. gaji sy as a maid x dibayar..

Anonymous said...

Dik kenapa gaji awak hazeriq yg bayar? Saya dah lama carik hazeriq ni dia pandai lari.. dia hutang saya n kawan saya… siapa yg jadi mangsa penipuan dia tolong la share phone number