Nuffnang

Afiq Asyraaf's Birthday's

Daisypath Happy Birthday tickers

Birthday Afiq Amsyar

Daisypath Happy Birthday tickers

Alya Aleesya Is Growing Now

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, June 22, 2009

Tersedak

Uikss..tersedak aku pepagi neh..bile betenggek kat blog doreen...tetiba namaku diseru...hehehehe...bukan aper....aku heran biler org lain bleh bukak blog aku..sedangkan aku tak leh bukak blog aku sendiri....huhuhu...tuh laa last entry aku ...AN AMAZING MIRACLE...hehehe..doreen mesti bengkek ngan aku....kuikuikui....tapi itu ler hakikatnya...mmg tak leh aku nak bukak...tak tau laa antu aper yang dok cengkam sampai tak leh kuar...hantu kum2?...hantu 3, 4...hang tuah?? hehehe...dialog yang si asyraaf hafal bila tiap kali naik keta...pas stat enjin jer...terus die pasang CD CICAKMAN 2....sampai aku yg drive pun bleh hafal dialog dlm cite tuh...huhu..skg nak dgr radio dlm keta pun biler pas antar die pi skolah and antar amsyar pi taska...hehehehe..aku pun tak tau biler laa dorang neh nak muak tengok citer tuh..huhuhu....

2 comments:

Anonymous said...

harap2 depa tak muak tgk cite tu...
ekekeke...

~mc'kie~

elyana said...

Joey...dorang tetap tak muak...hehehe....menten jer!