Nuffnang

Afiq Asyraaf's Birthday's

Daisypath Happy Birthday tickers

Birthday Afiq Amsyar

Daisypath Happy Birthday tickers

Alya Aleesya Is Growing Now

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, December 16, 2009

Taraa....I'm Back...

Salam semer....huh...tak sangka bersawang giler blog aku neh....kalo dulu ade jer yang dok kecoh kejar kalo tak berhapdet...heheheh..skg tuan gegar blog pun dah senyap aku rasa....huhuhu....aku pun suam2 kuku jer laa skg....nak menten jadik blogger tegar pun dah tak bleh ....dah nak akhir tahun ghupenye kiter...mule laa pasang niat...'Taun depan aku nak wat blog aku lagi meriah, hari2 nak hapdet'...huhuhu...biasa kalo niat cenggitu, antara dua laa jadik dak...so tak per...tinggalkan nawaitu taun depan dulu...kita kendiankan ek....

Ok...ekceli banyak citer suka suki....sedih pilu ...semer campur baur...tapi sebabkan dah lame giler...pas satu raya...ke satu raya...hehehehe....aku akan cuba carik gambo2 lame...aku publish kan kat sini....just got something to share with ya...kengkawan yang lain pun cam dah suam2 kuku jer kat blog neh..Mckie a.k.a mrs. yon skg..hehehehe..aper lagi...citer sebelum kawen tuh..skg dah tukar status kan...hehehehe...kasi letak laa lampu beli kat house of liting tuh...kuikuikui....doreen nuh kat london....aku rasa ko dah lame sungguh tak wat citer happening ko tuh...hehehehehe....kak anne....kak shiela....ayong..dah pindah ek? ...hehehehe....anim...ko pun dah lame diam...dulu kemain ko gegar ek? hehehehe....itu jer laa blog2 yang aku bleh terjah hari2.....Hah, satu lagi...blog cik pa....kawan aku kat parlimen dulu..tokey kek tuh...hah...yang tuh sokmo update..gud...gud..hehehehe....aku ikut jejak langkahmu...

So kengkawan, mari kita bangkitkan semula perasaan dan semangat jitu kita untuk sama2 menjadi blogger yang tegar...caiyok2!!

No comments: