Nuffnang

Afiq Asyraaf's Birthday's

Daisypath Happy Birthday tickers

Birthday Afiq Amsyar

Daisypath Happy Birthday tickers

Alya Aleesya Is Growing Now

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, December 16, 2009

Menu Part 2

Haa...dis taim..antara dishes yang ada masa majlis keramaian kat umah aku or umah ibu mertuaku...empph..gambo campur2 laa neh...nanti ada masa aku explain satu2 gambo tuh ek..kalo tak dek masa korang layanzz jer laa..hehehehe....
~~Blueberi Kek~~

::-Harap maklum ye, bukan hasil tanganku, tapi hasil orderku dari kawan aku, effa tokey kek..Effa...TQ Cik Pa..Sedap...::-




~~Puding Marble and Puding Cendol~

::-Buat masa nak sambut befday anak buah en. apai, Adam...plus sambutan befday octoberians....aku n en. apai pun listed sekali laa of koz....::-
















~~Choc. Moist Cup Cakes~
::-Lagi sekali order dari Effa, memang fully rekemended la...tak manis sgt...sesuai ngan tekak orang yang dah berusia even aku yang tak berapa nak berusia tapi vogue neh...hehehehe::-


~~Nasik Bukhara Syed, Kari Kambing, Sate Samuri Kajang, KFC, Nasik Impit + Rendang, Lemang dari Kedah (Malatop dia nyer rasa), Puding Marble~~

::-Hah, nih lak menu masa malam raya haji pertama...huh...ekceli persatuan famili aku ...a.k.a...Yayasan Ahraf..nak buat annual dinner....ye lah..dah nak akhir tahun kan...so kene spend duit tabung untuk dijadikan acara tahunan...cewaahh..cam annual dinner kompeni tembakau lak kan...hehehehe....so memandangkan masing2 malas nak kluar....yelah..malam raya tuh kami br sampai dari kedah...majlis bertandang adik aku..kat kedah....penat tak ilang...so seketeri yayasan (Psst, aku ler tuh)...bersama2 en.apai yang setia...jadik runner pegi bangsar beli nasik bukhara syed....balik singgah restoran jejantas sg. buloh beli kfc untuk bdk2 n mak budak.....n sate samuri ...so itu ler penyudahnye...yang penting dapat kumpul reramai...bestt wooo!!!

~~Kek befday adik aku, Gee....date 27/11/2009 jatuh pd raya pertama Hari Raya Korban...So harus laa disambut dengan meriah kan..alang2 dah seme kumpul...maka En. Hubbynyer... Si Eriq surprisekan kek nih kat wifey dia...so sweet...hehehehe...Hah..kebetulan lak...befday adik ipar baru aku... Faizal, si suami teh jatuh pada hari same...so tumpang pegang pisau kek laa sekali walaupun nama tak dek..hehehehe....tak per laa kan..darurat....kire Halal!!!

No comments: