Nuffnang

Afiq Asyraaf's Birthday's

Daisypath Happy Birthday tickers

Birthday Afiq Amsyar

Daisypath Happy Birthday tickers

Alya Aleesya Is Growing Now

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, December 16, 2009

Kad Kawen Unik!



Korang penah terima kad kawen yang unik dak? I mean...tak pernah orang buat...or first taim korang tengak....ala...senang citer..lain pada yang lain laa...haa..itu laa jadik kat aku...aku jadik jakun plus teruja...plus terkesima...plus batak pun adaa...hahahahaha....aku terima kad kawen mckie...akhirnya..sonok tak hengat bila kad tuh sampai...yelah...at last kan...sampai jodoh dier...memule dapat aku tunjuk kat bos..hehehe..bos kate katun2....tuan dia camne...hehehehe....1st impression tuh...aku cakap tuan die nampak giler2....tapi serius....hehehe....pas tuh tunjuk kat kengkawan opis..dorang pun same..tak pernah tengok gak...see..bukan aku jer yang jakun tau..hehehee...

Aku simpan kad tuh...kebetulan parents datang KL...huh..aku kabarkan berita gumbira neh....pukul canang laa kan..."Ma, Mckie nak kawen.."...kat adik2 aku lak..."Eh, Kak Kie nak kawen dah"....aku pun tunjuk kat dorang...hehehehe....dorang suke ngan kad kawen tuh..See..sekali lagi statement tak leh blah....bukan aku jer yang jakun tau...hehehehe....

Alah..senang citer...teliti laa kad unik kat atas tuh..hehehehe...tang peta ke rumah pengantin tuh lawak....amek dari blog tuan empunya diri..mckie...sori amek tanpa pesan...hehehe...cilok tuh best...hehehehehe....jangan mare ekk...kat opis nih...scanner bilik PA jer yang dorang sabotaj....so tak leh nak scan...daripada pending lame2..baik cilok jer dari tuan die kan...hehehehe....so layanzzz!....Selamat Pengantin Baru Mckie n Yon....semoga korang hepi sokmo deh!...

1 comment:

Anonymous said...

ehek...
^_^ tengkiu my dear fren... muahs!!!!

~mc'kie~