Nuffnang

Afiq Asyraaf's Birthday's

Daisypath Happy Birthday tickers

Birthday Afiq Amsyar

Daisypath Happy Birthday tickers

Alya Aleesya Is Growing Now

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, November 24, 2011

Huh..macam2 hal...

Tengok tajuk jer bleh agak kan punya laaa macam2 citer nanti akan saya kongsi...hehehehe...

Saya akan listkan kat bawah nih dan saya janji akan buat entry pasal setiap peristiwa suka duka saya tu.

1)  Majlis Anugerah Cemerlang SRASUA 2011 Afiq Asyraaf
2)  Alya Demam Panas
3)  Dua malam di Wad Pediatrik, HKL
4)  Derita Alya Aleesya di HSB

Semoga saya terus tabah dan mendapat kekuatan yang cekal bagi menempuhi hari2 mendatang.  Semoga kuasa SUPERMAK saya akan terus utuh di samping kehadiran insan2 tersayang dan bermakna dalam hidup saya.  InsyaAllah....

Buah Hati Pengarang Jantung
Ma dan Abah  yang disayangi yang tiada gantinya.
Gambar adik beradik time raya baru nih - yang si bongsu ashu jer tak dek, turn MIL dia..huhu...(maafkan gambar amsyar yang tetap menten dengan lontong nenek feveret die) hehehe





No comments: